Lifestyle of the Rich and the Famous - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Farah Lisabeth - WaarBenJij.nu Lifestyle of the Rich and the Famous - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Farah Lisabeth - WaarBenJij.nu

Lifestyle of the Rich and the Famous

Door: farahlisabeth

Blijf op de hoogte en volg Farah

26 Juli 2010 | Australië, Melbourne

Een nieuwe week, een nieuw verhaaltje :)
We hebben de open haard aangestoken, Freddie slaapt en Henri is met Chris op uitstap. Tijd dus om nog eens wat van mij te laten weten :)

Over anderhalve week vertrek ik naar Alice Springs, tkomt plots dichterbij en kbegin echt zoooooo te verlangen! Helaas is er daar voor dit moment een koudegolf, tis nog nooit zo koud geweest daar rond deze tijd van het jaar :s tmoet weer wel passen. Laat ons hopen dat er snel verandering in komt. We moeten tenslotte 2 nachten kamperen onder de blote sterrenhemel, sebiet moetek een slaapmuts meepakken!

Zondag bennek het stad ingetrokken om te gaan shoppen. Kan moeilijk met nen jeansbroek de woestijn gaan intrekken he! Jep, een meisje vindt ALTIJD wel een goed excuus om te gaan shoppen :D thih.

Vorige week was enorm hectisch met den trouw die eraan kwam. Chris zijn broer vloog over vanuit de States, samen met z'n vrouw Mandy, hun zoon (5j) Max en hun dochtertje (bijna 3) Alex. Max, Henri en Alex moesten voorlopen op den trouw maar da was makkelijker gezegd dan gedaan met 2 zo'n pagadderkes van amper 3j oud!
Woensdag moest Henri zijn kostuum gaan passen met GG (ongelooflijk schattig, foto's komen sebiet online!) en terwijl had ik een afspraak voor een gelaatsverzorging, een kado van Chris en Gabby omdatk zoveel overuren doe (vrijgezellen vorige zaterdag, trouw eergisteren, verjaardag Matthew dinsdagavond, ...) Kheb daar zoooooo van genoten! Donderdag dan nog naar de kapper geweest, nie veel veranderd, gewoon wa mooi bijgeknipt dak er ook poepchic uitzag ip den trouw nji ^^.

Vrijdagavond kreeg ik plots telefoon van een onbekend Belgisch nummer: de MNM-redactie! Ik had hen vorige week een mailtje gestuurd om de 'zonnige' (Ahum :s) groetjes te brengen aan jullie daar in België. Kmoest meteen een tekstje inspreken en vandaag, maandag 26 juli, tussen 14 en 16u komt da op de radio!!! Zotjes :D
Tga wa geven zeker, da klinkt altijd zo stom ee als je uw eigen stem hoort :p

En tmoet wel passen, de vorige dagen zijn ma miezerig geweest maar vandaag ist ook écht 'zonnig' :D De vogeltjes fluiten, een helderblauwe hemel vult de lucht, zelfs de bomen beginnen alweer te schieten! Ik kan de lente al bijna ruiken :D Nog efkes en we kunnen poolparties houden :D JOCHEI!!!

Zaterdag: het huwelijk! Kwas zooooo blij dak uiteindelijk toch meemocht! Emma, Nick en de 2ling kwamen thuiswachten bij Freddie, wij gingen tegen 17u30 naar den trouw en ik moest dan met Henri naar huis rijden rond 19u30.
Het huwelijk van Felicity (Chris zijn zus) en Ben kun je niet vergelijken met een kerkelijk huwelijk in België. Belangrijkste punt: twas niet in een kerk :p
De gasten werden uitgenodigd tegen 17u30. De ceremonie duurde maar 20 minuutjes en daarna vlug een receptie en dan voetjes onder de tafel en later op de dansvloer. Die zaal hadden ze geboekt tot 23u30 en daarna verleggen ze allemaal naar een dichtbijgelegen pub/bar/danstent om de beentjes nog te strekken tot in de vroege uurtjes (1 groot voordeel voor de trouwers: vanaf daar moeten de gasten zelf hun drank betalen, kweet nie ofda zo leuk is voor gasten zelf ;))
Felicity zag er echt prachtig uit in een lange witte jurk en haar rug was doorschijnend grijs met pareltjes (OK, klinkt waarschijnlijk erg raar maar wacht totda je de foto's ziet, ge zult t wel verstaan :)).
De ceremonie was ook Joods getint doorda Ben half Joods is. Ze trouwden dus onder zo'n wit "tentje" waar dak de naam voor ben vergeten, dronken witte wijn met de schoonmoeders en broken een glas op het einde: "Mazel Tov".
De zaal lag aan het water en aan de overkant zag je de skyline van Melbourne, schitterend!
Een live-band speelde jazzy muziek voor en na de ceremonie. Ha, Henri liep daar constant rond en wilde heelsan de pepieter van de contrabasspeler omgooien :p en telkens als ze klaar waren met een nummer riep ie: "Good Job! Now hot potato?" (bekend kinderliedje van de overbekende Wiggles) http://www.youtube.com/watch?v=NBWQCHb95rg klik op de link om te zien wat ik bedoel :D

Na 1u receptie en foto's langs alle kanten werd Henri nogal onhandelbaar, dus tijd vo mij om hem naar huis te brengen. Vlug mijn glaasje champers na binnen gespeeld en toen zat het feest er voor mij alweer op. Nu hebbek denk ik wel iedereen van de familie ontmoet, ook Trudy, een nicht van Chris. Zij is de professionele sminkster van de sterren voor grote tv-shows! Zo deed ze vorige week de make-up van Pamela Andersson tijdens haar gastoptreden bij Dancing with the Stars (Sterren op de Dansvloer) en ze is de vaste visagiste van Delta Goodrem (superbekende australische actrice, zangeres, model, ...)

Van bekende mensen gesproken, niemand minder dan Dannii Minogue (jawel, zus van en volgens mij ook de sympatiekste van de twee :D) is hier in Hawthorn komen wonen! Enkele straten verder woont ze. Kheb haar nog niet persoonlijk ontmoet maar wie weet :p Van Laura Lynn tot Dannii Minogue als buurvrouw, klaat t an junder vo te beslissen ofdat niveau stijgt of niet ;) hihi.

Hebbek trouwens al vertelt dat Freddie zijn 1ste tandje heeft? Superschattig om te zien wi als hij nu lacht. Jeeft er gelukkig weinig last van. En je trekt em al op aan de zetel en zo om recht te staan!!!! 7 maand oud nog maar, tis nen rappen wi :D
Ka der zo'n compassie mee vorige week, jeeft een ferme verkoudkheid en oogontsteking gehad. Tventje wist nie wa gedaan van ellendigheid. Dus heb ik hem de hele week extra verwend :D Knuffels, in slaap wiegen, boekjes voorlezen, de hele rimram en dubbel zoveel alsof dak normaal doe. Resultaat: Je ziet mij graag natuurlijk :D Je lacht als ik binnenkom, stopt met wenen in mijn armen, ... Tis zo'n schatteke!!!

Ok, nu moetk stoppen want khoor em weer kraaien in zin bedje, tijd om een paar nieuwe smaken te introduceren. Vandaag: Avocado! Jam :)
Doei doei doei xxxx

• 26 Juli 2010 - 12:18

Tine G:

mens!!!! zo zalig!! Kben curieus naar de foto's ;)

• 27 Juli 2010 - 18:51

Shannou:

Haaaj meisje,

amai tis echt machtig als ge jouw verhalen zo leest é :)
    kvind super dage jou zo amuseert en khoop dat het weer bij jullie ook wa betert (voor het ogenblik ist ier echt slecht, voortdurend regen en bewolkt). Geniet van je reisje naar Alice Springs en hopelijk ebt ge da slaapmutsje nie nodig é :p
    Kzou zegn keep up the good work en post maar al je verhaaltjes want tis echt leuk om da vanuit België allemaal te kunnen meevolgen.

Dikke zoenies xxx