update foto's! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Farah Lisabeth - WaarBenJij.nu update foto's! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Farah Lisabeth - WaarBenJij.nu

update foto's!

Door: farahlisabeth

Blijf op de hoogte en volg Farah

21 Maart 2010 | Australië, Melbourne

ben nie zeker dat ga werken ma probeer keer deze link te kopiëren en dan denk k daj mijn foto's ga kunnen zien via picasa. Als t nie lukt probeer k wel iets anders!!!

doei doei

• 21 Maart 2010 - 09:18

Lieselot Denoo:

foto's zijn goed doorgekomen zu!
    'k merk dat ge u daar goed zult amuseren! doe dat maar ge verdient het!
    groetjes uit koolskamp
    lot ps nog een goede maand...

• 21 Maart 2010 - 09:19

Brecht:

Amai Faar... skone foto's!!! Ge zou jaloers worden op de zon... :p

• 21 Maart 2010 - 09:32

Stef:

aloha alginder onder ons;
    uw link werkt goed;
    kheb ook een beetje meer info over picasa gemailt naar u. jeziet wel wat je ermee kan doen...
    groetjes aan al de kangeroe's...

• 21 Maart 2010 - 16:44

Jurgen:

Hallo Farah,

We hebben je blog van begin tot einde gelezen en het ziet er ons daar echt leuk uit!! Nog veel leuke momenten bij de kangeroes.
    Jurgen, tante Rita en nonkel Rik.

• 21 Maart 2010 - 17:14

Nick:

Dag Faar :) da ziet er daar een sjieke bedoening uit e zeg! Schoon streek, zon en vele te beleven... Kben wederom jaloers ;-)

• 21 Maart 2010 - 19:40

Judith:

jap jap foto's zijn goe te bekijken :)
    kmis je liefje, net terug van leidingsweekend en ben kapot, moet nog een opdracht afwerken tegen morgen, moet maar eens kijken op mijn blog (doorklikken via fb)
    morgen presentatie ervan :)
    blijf genieten liefje,
    kzie je graag!

• 22 Maart 2010 - 07:03

Verbruuzje:

Heylaba,

Sjieke foto's wi, ge kunt doa alleen moa van dromen nji ( gauw ja widder toch)!
    De kiddy's zien er wok nog wel koddig en cool uit. En eie nuj al ne vélo gevonden? Ge zoe beter direct een mobilette kopen, kwestie van verder te geraken nji (hihi)
    Kga ton ki afspreken met de mossels da we ki via skype bellen nr joe nji! bitje biebabbelen!
    stel et nog wel en jeunt joe moa nji!
    Groeten vanuit het hete Ardooie ( want de lente is begonnen joepie)

Grtz

• 22 Maart 2010 - 13:58

Kirsten:

Foto's zijn inderdaad goe doorgekomen en tziet er echt zalig uit. Zulk e schone zichten allemale!!
    Groetjes vanuit het nog niet zo zonnige Kortrijk!!

• 22 Maart 2010 - 21:25

Céline:

Woow faar, zo'n sjieke foto's !! Kben jaloers op jou!
    De lente is hier misschien wel begonnen maar tmag voor mij gerust nog wa warmer :D
    En daar lijkt het zo'n mooi weer :p

Genietr nog van!!
    Klees j'n verslagjes altijd zu :D ben benieuwd wa je daar nog allemaal gaat beleven!