tussendoortje - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Farah Lisabeth - WaarBenJij.nu tussendoortje - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Farah Lisabeth - WaarBenJij.nu

tussendoortje

Door: farahlisabeth

Blijf op de hoogte en volg Farah

16 Maart 2010 | Australië, Melbourne

Lieve mensjes,
dankjewel allemaal voor de vele reacties dak al heb gekregen op m'n blog.
Tis enorm fijn om die te kunnen lezen terwijl dak hier zit want hoewel ik t hier ferm naar mijn zin heb, heb ik de heimwee toch een beetj onderschat. Vooral als k 's avonds rond 9u naar mijn huisje ga en nog wat tv kijk, mis ik het contact met het thuisfront wel!

dus, ik blijf bloggen en jullie blijven reageren, deal ;) hihi

Bij deze willek Jenske en Rens een enorm gelukkige verjaardag toewensen!!! Jenske, lieve meid, geniet van je 22ste verjaardag! Kdenk aan jou, feest maar goed en geniet ervan!
Dikke zoenen
XXX Faar*

  • 16 Maart 2010 - 08:28

    Rens:

    merci voor de gelukwensen Faar!!!!

    Zo te lezen en te zien is alles daar ook super :)

    Stel het nog wel é daar...

  • 16 Maart 2010 - 09:33

    Jamaica:

    Hey meid, ik lees dat alles daar super is!! Wou dat ik er bij was! Heb vorige week donderdag je mama gezien en ze mist je maar ze ziet er goed uit! :-) Sorry dat ik nie op je afscheidsfeestje was, maar lag in het kliniekje voor mijn keel (abces!! nie aan te raden)... Doe het daar goed en kprobeer af en toe wel iets te schrijven! Have fun chick!!! Bye

  • 16 Maart 2010 - 09:39

    TineG:

    Hihi, ik krijg ier ook een beetje de 'buitenlandkriebels' als ik je zo hoor. Vanmorgen nog met een vriendin erover gehad, en we zouden miss naar Polen op Erasmus gaan volgend jaar. Das natuurlijk nog ver weg, maar tijd gaat snel. Je zit doar echt met je gat in de boter gevaln eh zeg! Zo'n toffe familie! Katrijn zit ook al te kijken om als nanny ergens te gaan werkn :D Ha! Je geeft ons allemaal inspiratie ;)
    Doet dat nog goed!!
    Zoenies

  • 16 Maart 2010 - 13:21

    Sarah:

    Moooh zeg Faar, tklinkt daar echt allemaal zo sjiek :)
    Zoveel dingen die daar te zien zijn en zo sjiek da ze jou da allemaal willen tonen, tzijn echt lieve mensen precies!!
    En zo'n schoon weer, zalig :) Ier ist ook al wel wa aant beteren, tis al mogelijk om zonder muts buiten te komen, hah :p

    x zoenen, blijven genieten ee :)

  • 16 Maart 2010 - 15:02

    Laurien:

    Hey Faar...
    Zo te lezen valt alles daar wel goe mee é...en de familie lijkt me leuk zeg! 't Is verzeker nu al een ervaring en je bent ng ma vertrokken ;)
    Hier wordt het ook wa warmer, donderdag mssn wel 17° (amaai, da's lang geleden heh)
    Doe het nog goe é!

  • 16 Maart 2010 - 17:24

    Judith:

    amai amai en zeggen da'k zo gelukkig was vandaag dat de zon eventjes uitzat, toch wel zo'n tien graden gehaald hier vandaag hah :)
    je verslagjes zijn leuk om te lezen, zo nét niet té lang om het te ontzien tussen het schoolwerk door :)
    kheb een drukke week voor de boeg nog.. véel schoolwerk en weinig feesten dus :)
    vieren ze morgen ook saint patricksday ginder? xx kusje

  • 16 Maart 2010 - 21:28

    Lieselotte:

    hey meid

    Kben echt blij voor jou dat alles goed meevalt! Jammer dat ik je niet meer heb gezien om afscheid te nemen... Stel het ng vréééé goe en probeer op ne foto te staan met aden é van home and away hih dedaa x

  • 17 Maart 2010 - 20:50

    Jenske Segers:

    dank u wel farah!!!!! heel lief van u! Bij mij is er nog niets speciaals gebeurd ze, alles gaat zijn normale weg, buiten dat ik u blijf missen natuurlijk :) veel plezier nog daar! hoor je snel nog eens!
    xxx

  • 19 Maart 2010 - 07:41

    Laure:

    oi
    ki gistern naar d'n Bross geweest
    en ki de groetjes gedaan aan de barvrouw.
    kzei zo hebt de groetjes uit australië en ze wist direct wie dat was
    en ki ton efkes buiten gestaan en vaneste stond daar te babbeln met twien dak kenne
    en kvroege kenne gie mi zuster en hij wist direct dat gie was dak bedoelde
    ma hij zei lik daj nie echt overeen komt met jou
    kversta wel wrm
    zukne raren tut.
    oja
    jun bloggen zijn gjistig voe te lezen.
    xxx deda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Farah

Als vroedvrouw wil ik graag overal ter wereld indrukken opdoen en dit combineren met écht ontdekken van lokale gebruiken, familiegebeurens, ...

Actief sinds 04 Maart 2010
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 121530

Voorgaande reizen:

19 November 2012 - 27 Mei 2013

6 maanden overwinteren

03 Juli 2012 - 12 Juli 2012

Zweden 2012

27 Mei 2011 - 30 Mei 2011

Weekendje Italië

05 Maart 2010 - 06 Maart 2011

Mijn groot avontuur Down Under

Landen bezocht: