betaalde feestdag :) - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Farah Lisabeth - WaarBenJij.nu betaalde feestdag :) - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Farah Lisabeth - WaarBenJij.nu

betaalde feestdag :)

Door: farahlisabeth

Blijf op de hoogte en volg Farah

13 Juni 2010 | Australië, Melbourne

Hoi,

Hier ben ik nog eens met een (klein) verslagje.
Enkelen hebben waarschijnlijk al gemerkt dat mijn foto's niet meer te bezichtigen zijn op het oude adres. Dat komt omdat ik er een nieuwe naam aan heb gegeven :)

Vanaf nu zijn al mijn foto's te bekijken op: http://picasaweb.google.be/farahlisabeth

Geniet!

En veel succes met de verkiezingen dit weekend. Ik heb een vrijstelling verkregen :D yeehaa!

Op dit moment ben ik druk bezig met:
* Mijn volgende reis te plannen (Alice Springs)
* al mijn kleren te wassen (dankje Freddie om alles onder te spuwen)
* Mij verder een weekend te vervelen want het gezin is vertrokken naar Sorrento voor het verlengd weekend en de meeste van mijn vrienden zitten saai achter hun bureaus te studeren ... pech voor mij!
* Te denken aan die heerlijke mojito's in den OPCD en krijg wel zin om ook kermis te komen vieren :D

Maar, voorlopig zit ik hier goed en is er van heimwee nog niet veel sprake.

vele groetjes en tot de volgende xxxxx

  • 12 Juni 2010 - 16:28

    Roel:

    Zotte foto's:)
    Geniet er maar nog van. tzal rap genoeg voorbij zijn;)
    Succes!!

  • 12 Juni 2010 - 18:51

    Peppa:

    Ik kan geloven dat het puur genieten was als je de foto's bekijkt !!! :p

  • 13 Juni 2010 - 19:19

    Pauline:

    Oh my god moksje, zàlige pics jong! Ik moet je trouwens dringend spreken :) ... Tot gauw x

  • 14 Juni 2010 - 05:47

    Farah Lisabeth:

    Pauline, laat mij weten wanneer jij s kunt skypen of zo :)
    ik ben meestal bereikbaar rond 11/12u 's voormiddags voor jullie!
    Ik kijk ernaar uit ;)

    zoenen xxx

  • 16 Juni 2010 - 20:11

    Stef:

    aloha faar;
    tis moeilijk wi;
    hoe meer foto's dak bekiekn op joen blog, e leezn wuk doj doar ollemaole meemakt, hoe meer goesting dak heb om op min brommer te spring e na aussieland te kom,,,

    have fun there so faar down under...

  • 17 Juni 2010 - 07:19

    Farah Lisabeth:

    Stefke, ik hou je niet tegen wi!
    Zalig land om met de moto door te trekken alsjet mij vraagt. 2 nonkels hier hebben dat trouwens gedaan of zijn het in ieder geval nog van plan: Van Darwin (noorden) naar Melbourne met de moto. Zotte reis alsjet mij vraagt maar waarschijnlijk PRACHTIG!

    En 2 maten van mij hebben Vietnam doorkruist van Noord naar Zuid met de moto. Kwas jaloers ak die foto's zag!!

    dus Stef, nog keer goed nadenken ee ;)hihi

  • 18 Juni 2010 - 22:15

    Edwin:

    Tof voe te lezn, Stef: en Martial e zin broere da nie eki gedoan vanut de Patrizestroate, lange geledn me nundern moto ? Soit, Farah geniet ervan. Aj nie wit wuk doen, toede gevang in Melborne "the old melbourne gaol" (e bitje 't verhoal van Ned Kelly, ooit verfilmd gewist me Mick Jagger in 'd oofdrolle), in de latste celle ang de noamn van ol die dor gezetn en. D'r zit nen belg tusjn, mo kzin ze noame vergetn. 'k Wetn da'kt ooit gegoogled en, mo niks gevon en. In 't park Fitzroy gardens stoat t'usje van Cook dan ze per schip overgebrocht en en van Ingeland na doar, en doar neregepoot en. Mo de natuur is idd 't sjiekst vanol! Haaaaave fuuuuuuun, en bluf voarol schrivn !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Farah

Als vroedvrouw wil ik graag overal ter wereld indrukken opdoen en dit combineren met écht ontdekken van lokale gebruiken, familiegebeurens, ...

Actief sinds 04 Maart 2010
Verslag gelezen: 257
Totaal aantal bezoekers 121505

Voorgaande reizen:

19 November 2012 - 27 Mei 2013

6 maanden overwinteren

03 Juli 2012 - 12 Juli 2012

Zweden 2012

27 Mei 2011 - 30 Mei 2011

Weekendje Italië

05 Maart 2010 - 06 Maart 2011

Mijn groot avontuur Down Under

Landen bezocht: