You can't milk a cow with your hands in your pants - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Farah Lisabeth - WaarBenJij.nu You can't milk a cow with your hands in your pants - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Farah Lisabeth - WaarBenJij.nu

You can't milk a cow with your hands in your pants

Door: farahlisabeth

Blijf op de hoogte en volg Farah

06 Juli 2010 | Australië, Melbourne

Welkom trug van Werchter lieve vriendjes en vriendinnetjes :D niet weggesmolten?

Jep, kwas jaloers van de temperaturen en nog meer van da zot programma ma wie weet kank da noaste joare ook weer van genieten!!
Maar eerst hier nog beetje de boel verken :)

Vrijdag bennek samen met Evelyn (belgische studente hier) naar de voetbal gan kijken. Oranjegekte hier!! enja, ik supporterde mee hoor. Altijd leuk om zo in de sfeer te geraken. Normaal gezien mocht k niet meer binnen in het café omdat r al te veel volk was maar ben toch via via nog binnen geraakt, sjanse :)

Zaterdag bennek dan nen goeien toer gan fietsen, kwestie van an de conditie te blijven werken :p Tis hier redelijk goed om te fietsen, mooi aangelegde paadjes voor fietsers en voetgangers. Soms stopt da wel wa abrupt en dan moej gaan zoeken waar in de omliggende straten dat da pad verdergaat ... nog plaats voor verbetering dus!
En tloopt langs nen 'rivier' die meer nen beerput is dan wat anders :p echt, ip sommige momenten kwam er daar nen immense stank vanaf, kviel bikan van me velo :p

's avonds benk ton na de cinema geweest met Ruth, een ander belgisch meisje dak via fb had leren kennen.
We zijn naar Shrek in 3D gewist!
Sjieke film, wel peperduur, en superirritant dat er zoveel kleine kindjes in de zaal zaten met ouders die niet echt weten wat goeie opvoeding betekent. constant roepen, tegen stoelen schoppen, popcorn gooien, kwerd er een beetje craaaaaaaazy van!

Achteraf nog iets gaan drinken met Emma, ook weer zo'n beproeving!
Kwas met de auto en moest van de ene kant van Melbourne naar de andere rijden maar op nen zaterdagavond is da nog zo gemakkelijk niet! Enorm veel verkeer, op sommige stukken mag je ton niet indraaien naar rechts omdaj dan te lang int midden vant kruispunt zou blijven staan, gps werkte niet mee ...
Maar uiteindelijk bennek er dan toch geraakt :)

Zondag was lekker lui, webben een twilight-marathon gehouden. Kate (huisgenote van Emma) had de 1ste dvd, de 2e waren we gan huren. Jammer genoeg blokkeerde dien 2den halverwege :s Maar, kwas weer de reddende engel :p Toevallig haddek nog die film op mijn USB-stick staan en die zat ook nog eens toevallig in mijn portefeuille. Dikke chance want tviel me pas in toen dat ie al een kwartier aant deurebokken was :p

Nog samen wat gekookt en dan zat mijn weekendje der al weer op.
Nu begonnen aan een nieuwe werkweek. Vandaag enkel Freddie om voor te zorgen, dus zettek meestal wat muziek op. Vandaag is Admiral Freebee de uitverkorene en vanaf de eerste noten begint Freddie ier massa's te lachen en gekke geluidjes te maken :D grote fan dus!!! Yihaa :D

Verdere plannen voor deze week:
Woensdag gaan Gigi en ik met de kindjes naar tstad, er is een grote poppenshow of zoiets en ook Gigi hare verjaardag dus we gaan er een leuk dagje van maken.

Vrijdag vertrek k ton met Ruth en Gavin op weekend naar de Great Ocean Road!
Das nogal zot beslist geweest, kga kji verteln:

2 weken geleden wouek iets te doen hebben int weekend want mijn maten waren ip reis of ant werk of ... khad dus niets te doen.
Ier kun je ton ip "Gumtree" (internetsite) reisgezellen vinden voor een weekend of ook voor langere reizen zowel in Australië als verderweg. Kheb daar gereageerd op een advertentie van Gavin, die het weekend naar de GOR (Great Ocean Road) zou gaan. Dien was er ook wel voor te vinden om mij mee te nemen dus we begonnen wat weg en weer te mailen om af te spreken en zo.
Maar kvond t uiteindelijk toch wa gevaarlijk om als meisje alleen met een onbekende jongen een heel weekend in de auto te zitten ...
Kheb dan voorgesteld ofdak nog een vriendin kon meenemen en da was geen enkel probleem :)
Dus, Ruth gaat mee volgend weekend, stelt me al heel wat meer gerust!
Ruth is hier nog maar 2 maand, ze is wetenschappelijk onderzoekster hier wat verderop ivm suikerziekte. Zis eind de 20 maar we komen echt wel nog goed overeen :) fijn fijn fijn!

De Great Ocean Road is 1 van de mooiste kustwegen van de wereld naart schijnt. Kben daar al efkes geweest met het paasweekend maar nu gaan we echt de volledige weg afrijden, koalas proberen te spotten, kangoeroes, de 12 apostelen (rotsformaties in de zee waarvan er eigenlijk maar 6 of 8 meer overschieten). Schijnt allemaal adembenemend te zijn. Op het einde van die GOR is er dan een uitkijkpunt waar er rond deze tijd van het jaar walvissen te zien zijn. We hopen dus dat dat ons hoogtepunt wordt om dan de autosnelweg terug te nemen naar huis op zondagavond.

Tijd voor Freddies flesje nu, tot de volgende!!!!

PS: proficiat an al degene die gedaan hebben met de examens, geniet van de mooie vakantie en hopelijk heb je niet teveel herexamens :)

Zoentjes
Farah

• 06 Juli 2010 - 08:51

Jenske:

hoihoi,

klinkt terug allemaal super wat er op u programma staat! Hier idd aan tgenieten van tgoeie weer. Niet in werchter gezeten maar wel naar tieltse feesten geweest en twas me wel een weekendje :) binnen 2 weken terug zotte maandag, jammer daje der nie bij zal zijn...Heb ook resultaten van examens en....Ik ben der door voor alles! en zelf een 17 voor mijn stage waarmee ik natuurlijk supercontent mee ben! Tworden dus mooie dagen :) Geniet daar ook nog!
    Dikke zoen

Jenske

• 06 Juli 2010 - 12:37

Den Boekenlezer:

farah, jij bent toch een verstandig meiske
    'k ben blij dat ge niet roekeloos, zo met iemand vreemds,een weekend op stap gaat