wachten op de volgende vlieger :) - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Farah Lisabeth - WaarBenJij.nu wachten op de volgende vlieger :) - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Farah Lisabeth - WaarBenJij.nu

wachten op de volgende vlieger :)

Door: farahlisabeth

Blijf op de hoogte en volg Farah

21 Mei 2010 | Australië, Brisbane

Ok, kga hier vlug enkele reisverslagjes op plaatsen. Hou in gedachten dat ik deze al enkele dagen terug heb opgeschreven en nu eindelijk even de tijd vind om (gratis) het internet te gebruiken voor enkele uren.
Dus tkomt een beetje laat maar tis meer dan de moeite om allemaal te vertellen aan jullie!

" Vanmorgen opmerkelijk fris uit mijn bed geroldm douchke gepakt en de taxi genomen naar het vliegveld. Praktisch geen verkeer dus dat ging echt vlot. Op t vliegtuig zag ik dat mijn plaats al ingenomen was door iemand anders. Geen prbleem, vriendelijk gevraagd om te kijken of ze wel juist zaten. Maar ow jong! De hele vlucht heb ik mogen horen dat het ongehoord is van de vliegtuigmaatschappij om een familie op te splitsen (och gottekes, papa moest gewoon aan de andere kant van de gang zitten) Ik zat gelukkig aan het raam dus het uitzicht maakte veel goed!

Nu zit ik te wachten in de luchthaven van Brisbane (nog 4,5u te gaan) op mijn volgende vlucht naar Cairns. Tstomme is dat er op dit ogenblik ook een vlieger naar daar vertrekt maar toen ik boekte was ik bang dat ik niet op tijd in de juiste terminal zou geraken omdat ik nog geen uur tussenin had en ik ook nog moest herinchecken en zo.

Kmoet nu ergens een stopcontact weten te vinden want ben vergeten mijn gsm op te laden vanachtm typisch! Gelukkig is Chris wo lief geweest om mij een boek te lenen: A shorter history of Australia. Beetje satire maar wel leuk om te lezen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Farah

Als vroedvrouw wil ik graag overal ter wereld indrukken opdoen en dit combineren met écht ontdekken van lokale gebruiken, familiegebeurens, ...

Actief sinds 04 Maart 2010
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 121501

Voorgaande reizen:

19 November 2012 - 27 Mei 2013

6 maanden overwinteren

03 Juli 2012 - 12 Juli 2012

Zweden 2012

27 Mei 2011 - 30 Mei 2011

Weekendje Italië

05 Maart 2010 - 06 Maart 2011

Mijn groot avontuur Down Under

Landen bezocht: