FIETS deel 2 - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Farah Lisabeth - WaarBenJij.nu FIETS deel 2 - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Farah Lisabeth - WaarBenJij.nu

FIETS deel 2

Door: farahlisabeth

Blijf op de hoogte en volg Farah

25 Maart 2010 | Australië, Melbourne

Tis niet gelukt :(
Die ene fiets werd al vlug gespot op Ebay door verschillende andere mensen en ik werd dus vlug overboden.
Niet getreurd, kging gwn door met mijn zoektocht en had weer nen schitterenden gevonden maar ik werd helaas in de laatste 4 seconden (!) weer verslagen terwijl dak al meer dan een uur gin tegenbod meer had gekregen.

Dit weekend gaan we nu naar een soort van rommelmarkt gaan waar da ze ook altijd goeie kwaliteit van fietsen aanbieden.
Hopelijk vindek daar ton iets da mij kan bekoren :)

Kheb vandaag ook een afspraak gemaakt met een fitnesscentre om beetj an mijn conditie te gaan werken. Tis ier niet ver, wel bovenop nen heuvel dus ak nen fiets vind tegen dan, kannek beginnen :D Kheb volgende week een ontmoeting met nen personal trainer die mij ga meten en zo :p tga wa geven zeker... maja, kheb mij voorgenomen vo beetj te sporten dus kga dervoor!!

De volgende plannen zijn:
- Morgen ga ik met Jenny, Freddy en Henri naar het grote aquarium (soort Sealife maar dan wa groter) hier int centrum
- Zaterdag neemt Chris mij mee naar een Football-match (footie) want het seizoen is hier net van start gegaan. Kga mij nog moeten verdiepen in de spelregels want kversta er echt NIETS van ma khoop dakt gjistig ga vindn, kan ton paar kji mee en nistig supporteren!!
- zondag gaan we gan picknicken met Gabby's broer en zijn tweeling: Sebastian en Alexander (Sebbie en Alex mogen we ze noemen)
-Donderdagavond ga ik met Emma naar de musical Cats gan kijken, daar ziek echt naar uit!!

En als al die dingen gepassseerd zijn, dan gaan we een weekend erop uit naar de zee! Paasweekend is hier erg populair om op uitstap te gaan, doordat iedereen ook op Goede Vrijdag thuis is. Kga moeten op de sofa slapen omdat er net niet genoeg bedden zijn daar in het huis ma kga daar wel tegen kunnen. Chris heeft me trouwens beloofd om mij daar te leren surfen :D Dus nu heeft Gabby gevraagd aan een vriendin van haar om haar Wetsuit te kunnen lenen. Haha, kvraag mie af ofdak ga kun blijven rechtstaan ip zukn planke :p Kzoe da wel graag leren wi!!

Maandag bennek met Gabby en Freddy naar de maternal health nurse geweest, een soort consultatie lik da we hier bij KIND en GEZIN hebben om de zoveel weken/maanden als je een baby hebt.
Freddy is enorm gegroeid (zit nu rond het 50ste percentiel qua gewicht en op het 25ste voor lengte terwijl dat ie eerst op de 7%grens zat!!)


Kheb deze week voor de eerste keer wa heimwee gehad. Kon nie slapen 's avonds en kmiste t lik vo bij min maatjes te zijn ... Maarja, da was te verwachten dak mij zo ging voelen he :) Ksla er mij wel door!

Papa, Gabby was enorm verrast door je berichtje deze morgen maar kvond het suuuuperlief van je :) Kzegget mssn nie genoeg maar mama, papa, laure, kmis jullie ook wi, ook al hebbek t meer over min maatjes dan over jullie :) Ben enorm blij dak mijn laptop bij me heb en nu en dan wa fotookes kan kijken.
Kga trouwens dit weekend met gabby een paar foto's gan afdrukken zodak mijn kamer wa kan opfleuren en persoonlijk maken. MOsseltjes, de kalender heeft er al een plekje wi!!!

ok, moet nu gaan, de freddy slaapt in korte stukjes en is wat lastig vandaag (al de hele week eigenlijk) dus khou mij er extra mee bezig :)

dikke dikke zoenen voor jullie allemaal en tot gauw!!!!

*Faar*

  • 25 Maart 2010 - 10:19

    Chris Van D2:

    hoi Faar,
    ik volge ier uw perikelen met regemate!
    't Is fantastisch wat je daar allemaal meemaakt. Blij te lezen daje aan uw lijne gaat werken... (grapke, ge kent mij hé) Hopelijk is de personal trainer nen sexy kerel!
    'heimwee' daar hadde kik ook altijd verschrikkelijk last van maar courage da passeert.
    'k zalle hier wa lezen (weesgegroetjes) voor u, 't kan maar helpen.
    Ik voele nog altijd die borst tegen mij van dien foto weet je nog wel, fantastisch gevoel!
    Allez, nog vele schone dagen gewenst! Geniet van elke dag want 't kort al in... .
    Groeten, Chris van D2.

  • 25 Maart 2010 - 10:23

    Farah:

    Haha Chris, doet altijd deugd om zo'n reactie te lezen :D kben onze "innige tga-je-goed-knuffel" ook nog niet vergeten wi!!

    Bedankt voor de weesgegroetjes, kvoel mij direct al stukken beter zi!

    Tkort inderdaad in ma toch, tis nog tijdje genieten he hier, beetj rondtrekken ook nog later dit jaar.

    Wees gerust, D2 zit nog steeds een heel klein beetj in mijn hartje wi!
    Doe ze daar allesins allemaal de groetjes van mij!!

    Doei doei

  • 25 Maart 2010 - 20:52

    Brigitte En Numi:

    hallo farah, wel leuk van zoveel nieuws over je groot avontuur te krijgen, ik ben jaloers!!!!! grapje, ikbegrijp dat je wel wat heimwee hebt, maar geniet er maar volop van, je bent een dappere meeid hoor! allé vele eneergie voor de fiets en fitness, en goed surfen , hoe tof! vele groetjes uit zuidfrankrijk, waar het momenteel goed aan het regenen is. bye bri

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Farah

Als vroedvrouw wil ik graag overal ter wereld indrukken opdoen en dit combineren met écht ontdekken van lokale gebruiken, familiegebeurens, ...

Actief sinds 04 Maart 2010
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 121628

Voorgaande reizen:

19 November 2012 - 27 Mei 2013

6 maanden overwinteren

03 Juli 2012 - 12 Juli 2012

Zweden 2012

27 Mei 2011 - 30 Mei 2011

Weekendje Italië

05 Maart 2010 - 06 Maart 2011

Mijn groot avontuur Down Under

Landen bezocht: