open haard - winter - gezellig! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Farah Lisabeth - WaarBenJij.nu open haard - winter - gezellig! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Farah Lisabeth - WaarBenJij.nu

open haard - winter - gezellig!

Door: farahlisabeth

Blijf op de hoogte en volg Farah

13 Mei 2010 | Australië, Melbourne

Hey hey! Alles goed daar?
Met mij gaat het redelijk, ben over mijn emotionele dipje en ik kan er weer tegenaan voor efkes.
Ik begin hier wel een druk leven te hebben!

Vorige zaterdag was ik uitgenodigd naar het verjaardagsfeestje van Hannah Doyle. Kmoest 1st met de tram tot bij Emma's huis zien te geraken maar zoals je vorige keer al las is het openbaar vervoer niet echt mijn beste vriend hier :p Maar kheb mij snel kunnen orienteren (sorry,kvint de 2 puntjes niet op dit australische toetsenbord!0, nam een tram enkele haltes terug en was toch nog op tijd ter plaatse. Onderweg had ik nog vlug een kadootje gekocht in de vorm van chocolaatjes van de beste chocolatier hier in de stad (toch bijna even lekker als de belgische :D) Hannah was al in de pub dus wij gingen ook snel daarheen! Bleek dat ik de enige was die een kadootje mee had! En het was een schot in de roos :) Het doosje ging de hele tafel rond, met Hannah haar ogen erop gefocust want no way dat ze die chocolaatjes zou delen hihi.
De biertjes kwamen sneller en sneller maar na 3 ondrinkbare #pure blondes# besloot ik dat ik het nooit lekker zou vinden, zelfs niet na 10 potten! Dus schakelde ik over naar "den kortndrank :p". kheb niet overdreven, dus mijn toestand bleef ok ;)

Later die avond gingen we naar "a bar called barry's". Er stonden overal politiewagens toen we daar aankwamen maar blijkbaar had dat niets met de bar te maken dus gingen we naar binnen zonder daar veel aandacht aan te schenken. Iedereen moest zijn/haar paspoort bovenhalen maar de buitensmijter geloofde niet dat het mijne een echt was :s Een paar jongens die mee waren met ons probeerden op hem in te praten maar dat had een negatief effect in de plaats! Hij vroeg zelfs om versterking aan 2 andere buitensmijters maar die lachten hem gewoon uit en lieten ons direct binnen HA! Toch wel gekke mensen hier soms...

Die nacht bleef ik bij Emma slapen. 's Morgens hoorden we op de radio dat er in de straat waar we uit waren geweest, er een steekpartij had plaatsgevonden!! Daarom stonden al die politiewagens daar natuurlijk! Toch even schrikken hoor! 1st was er sprake van 2 doden maar achteraf bleek dat er 1 zwaargewonde was en zijn echtgenote was er met de schrik vanafgekomen. Helaas hebben ze de dader niet kunnen oppakken ... niet alleen rondlopen in dat gedeelte van de stad dus!

Dinsdag was het weer tijd voor mijn wekelijkse fitness-sessie met mijn trainer. Jammergenoeg deed mijn knie weer meer en meer pijn. Hij zei dat het geen zin meer had om nog verder te trainen, ik moest een afspraak maken met een dokter zodat hij zeker weet dat hij niets verkeerd doet met de oefeningen. Zo gezegd, zo gedaan. Woensdagvoormiddag had ik al een afspraak met een kinesist. Dus terwijl Gigi op de kindjes lette, bracht poppy mij met de porsche naar de kinesist. deftig bakje! ik genoot :D
Knie getapedm dijmassage (enorm pijnlijk!) + een nieuwe afspraak volgende week. Het verdict is: een verschoven knieschijf door foute plaatsing van de voet. En volgende week gaan we kijken of ik misschien beter af ben met aangepaste schoenen of zolen...

Woensdagavond ben ik dan naar de musical geweest met emma ... "I'm gonna live forever" ... Beste zin uit het hele stuk. "I'm on the 'seafood-diet', I SEE food and I eat it :D" hilarisch!!
Emma en ik genoten van de prachtige show en klapten lustig mee maar de rest van het publiek zat maar raar naar ons te kijken :p wij bleven natuurlijk gewoon verder doen!!

Vandaag staken we de open haard aan :) Suuuuuupergezellig!! Altijd fijn om wat sfeer in huis te halen. Twas een afscheidskadootje van Chris want hij en Gabby zijn vanmiddag vertrokken voor een weekje naar Europa.
Dus nu zijn de grootouders en ik voor een weekje "in charge".
Tzal nog lastig worden!!!

dikke zoenen en tot de volgende !!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Farah

Als vroedvrouw wil ik graag overal ter wereld indrukken opdoen en dit combineren met écht ontdekken van lokale gebruiken, familiegebeurens, ...

Actief sinds 04 Maart 2010
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 121504

Voorgaande reizen:

19 November 2012 - 27 Mei 2013

6 maanden overwinteren

03 Juli 2012 - 12 Juli 2012

Zweden 2012

27 Mei 2011 - 30 Mei 2011

Weekendje Italië

05 Maart 2010 - 06 Maart 2011

Mijn groot avontuur Down Under

Landen bezocht: