Deel 2 van de oversteek - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Farah Lisabeth - WaarBenJij.nu Deel 2 van de oversteek - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Farah Lisabeth - WaarBenJij.nu

Deel 2 van de oversteek

Door: farah

Blijf op de hoogte en volg Farah

20 November 2012 | Portugal, Lissabon

Met 20 minuten vertraging vertrokken vanop Schiphol wegens ijsvorming op het landingsgestel. Oh, ik wil zo snel mogelijk zon!! Hoog boven het spaanse vasteland was het zover: in slaap dommelen met heerlijke zonnestraaltjes op mijn snoet. Het vliegtuig zat trouwens allesbehalve vol dus ik kon languit op 2 stoelen liggen. Nu in de vertrekhal te Lissabon, wachten tot ik mag boarden richting Miami. 30 minutes to go ... talk to you later!
***
Tijdens 't boarden word IK er natuurlijk weer uitgepikt om grondig te worden gecontroleerd. Das de 2e keer dat ik gefouilleerd word op nen dag tijd. Zie ik er zo onbetrouwbaar uit? Kdacht nochtans dat iedereen mij als een portugese zag, geen enkele dacht eraan om int engels te beginnen. Spaans snapte ik al niet op de bus, Portugees is nog nen grotere warboel voor mij. Voor de nieuwsgierigen onder jullie: NEEN! Er werd niets verdachts gevonden tijdens de controle :p en nu ALL ABOARD!!
Kheb al 8 afleveringen van How I Met Your Mother gezien, mijn achterste doet pijn van het zitten, lange rijen voor de toiletten ... Maar anders wel een aangename vlucht hoor! Weer 2 zetels gekregen voor mij alleen, goed gekozen tijdens het online inchecken! Een Duits koppel met hun zoontje zit voor mij dat gelukkig superbraaf (en koddig!) is. Nog 4u te gaan ...
We hebben de juiste tijdzone bereikti 13u57 plaatselijke tijd. Al 5u bijna non stop blijft die horloge op dat uur staan, gek!! Ook efkes een klein beetje turbulentie gehad maar nu mogen de gordels weer af en krijgen we een kleine snack voorgeschoteld. Ben benieuwd.