nog een klein maandje! - Reisverslag uit Ardooie, België van Farah Lisabeth - WaarBenJij.nu nog een klein maandje! - Reisverslag uit Ardooie, België van Farah Lisabeth - WaarBenJij.nu

nog een klein maandje!

Door: Farah

Blijf op de hoogte en volg Farah

24 Oktober 2012 | België, Ardooie

Hey allemaal,

de laatste voorbereidingen worden getroffen: afscheid nemen van iedereen, ergens nog een leuke bikini op de kop tikken, valies klaarzetten, kadootjes inslaan voor de kindjes daar, laatste werkweken ingaan en met heel veel zin in avontuur uitkijken naar de 19de november!

Even kort schetsen voor wie nog niet helemaal mee is met het verhaal:
19 november vertrek ik voor een goeie 6 maand naar de bahama's. Ik ga opnieuw als au pair aan het werk en wil hiernaast ook heel erg graag wat van de vroedkundige gewoontes en werkwijzen bestuderen.
Het is de bedoeling dat ik in de voormiddag wat met een zelfstandig vroedvrouw rondloop op het eiland (Grand Bahama, vooral de stad Freeport) en in de namiddag mij ga bezighouden met een superleuke tweeling (Maxim en Amélie, 2jaar) en hun grote broer Sebastian (4 jaar).
Papa Kor is afkomstig uit Hasselt dus je hoort het al, Nederlands praten!
Mama Nina is Duitse dus wie weet zal mijn talenknobbel nog wat geoefend worden ook :)

Ik heb nog ideetjes om daarnaast te doen (PADI halen, spaans leren, ...) maar kzal alles wel zien als ik daar aankom.

Met de jaarwisseling zal ik dus eens fijn aan jullie denken vanop het strand en een paar dagen later gaan we een weekje naar Orlando (USA) om te genieten van de magie van Disneyworld!

Wie deze blog wil blijven volgen, kan zich linksonder aanmelden voor de mailinglijst zodat een nieuw verslagje automatisch in je Postvak In terecht komt :)

Tot gauw voor een nieuw verhaal vanuit de andere kant van de wereld!

  • 24 Oktober 2012 - 14:56

    Severien:

    Veel succes daar!! Klinkt superleuk! Ben toch wel jaloers ze :-)

  • 24 Oktober 2012 - 17:47

    Mieke Christiaens:

    jammer dat je weeral vertrekt, maar 't zal inderdaad waarschijnlijk zeer leuk zijn en je wordt weer ervaringen rijker hé grtjes Miet

  • 12 November 2012 - 20:26

    Lieve Mama:

    jammer maar ik wens je een mooie ervaring

  • 20 November 2012 - 08:03

    Sonja:

    Het grote avontuur is terug gestart ! Veel succes en we volgen zeker je blog xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Farah

Als vroedvrouw wil ik graag overal ter wereld indrukken opdoen en dit combineren met écht ontdekken van lokale gebruiken, familiegebeurens, ...

Actief sinds 04 Maart 2010
Verslag gelezen: 555
Totaal aantal bezoekers 119844

Voorgaande reizen:

19 November 2012 - 27 Mei 2013

6 maanden overwinteren

03 Juli 2012 - 12 Juli 2012

Zweden 2012

27 Mei 2011 - 30 Mei 2011

Weekendje Italië

05 Maart 2010 - 06 Maart 2011

Mijn groot avontuur Down Under

Landen bezocht: