Een helse nacht tegemoet!! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Farah Lisabeth - WaarBenJij.nu Een helse nacht tegemoet!! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Farah Lisabeth - WaarBenJij.nu

Een helse nacht tegemoet!!

Door: farahlisabeth

Blijf op de hoogte en volg Farah

20 Mei 2010 | Australië, Melbourne

Ai ai ai,

vanacht vertrek ik naar Cairns maar kheb er vooraf niet bij stilgestaan dat ik zooooooooooo vroeg in de luchthaven moet zijn ...
4u15 komt een taxi mij ophalen, 5u moet ik inchecken en om 6u05 vertrekt mijn vliegtuig naar Brisbane.
Vandaar vlieg ik om 13u40 verder naar Cairns. Gezellig 5u vastzitten op de luchthaven van Brisbane dus!

Kheb vandaag mijn bagage gepakt en kben nog nooit zo aangenaam verrast geweest!
Kmag 21 kg meenemen en kheb er maar 12 mee! Dat wordt shoppen :D hupaaaa!
Gelukkig mag ik de trekrugzak van Gabby gebruiken, want met een grote valies op wieltjes rondtrekken als rugzaktoerist past niet echt in het plaatje he hihi.

Het weerbericht voorspelt aangename temperaturen en weinig regen dus ik zie ernaar uit om mijn handdoek op het strand uit te slaan.
Maar eerst en vooral ga ik zaterdagmorgen gaan raften! De toer is geboekt, jammergenoeg betekent dit weeral heel vroeg opstaan want om 6u30 's morgens komen ze mij al oppikken van aan het hotel... kdoe mezelf hier weer iets aan :p maar, kben er zeker van dat t de moeite gaat zijn.

Kben echt supernerveus aant worden, kheb er echt geen idee van waar k naartoe ga. Da maakt het allemaal nog wat spannender dan wanneer ik voor het eerst hier toekwam.

Ok, kga snel nog eens mijn rugzak overlopen en zien ofdat k echt niets vergeten ben. En dan vlug mijn bed in dat k toch enkele uurtjes kan slapen voordat ik om 3u30 mijn wekker zal horen afgaan ...

Groetjes en tot hoors!

PS, khoop dat ik hier en daar een computer met internetverbinding ter beschikking zal hebben om jullie wat op de hoogte te houden maar moest het niet zo zijn, dan horen jullie ten vroegste op 1 juni trug iets van mij!
doei doei xxxxx

  • 20 Mei 2010 - 08:01

    Debs:

    T'amusement Faar! Denk ook eens aan ons hier, tussen het raften en zonnebaden door ;) xx

  • 20 Mei 2010 - 08:09

    Judith:

    GENIET er maar van lieve faar, we zullen wij hier ondertussen wel blokken :)
    gelukkig is de zon ook in belgie geraakt en ist ier echt aangenaam warm, op mijn kot schijnt de zon net niet binnen en is het lekker koel, maar buiten is toch al een graad of 20 :)
    ideaal om nu en dan eens te pauzeren op het dak hihi ^^.
    dikke kus, kzie je graag! t was super om je stem nog eens te horen!!

  • 20 Mei 2010 - 09:10

    Farah Lisabeth:

    Geen nood, jullie zitten nog elke dag in mijn gedachten! Zeker met die examens, ik duim!!!

    Jud, geniet van t zonnetje maar verbrand je poep niet ee :p

    zoenen xxx

  • 20 Mei 2010 - 14:55

    Tine:

    have fun!!! je doet me watertanden!

  • 21 Mei 2010 - 08:59

    Kimaar:

    Geniet der van :) ik ga vandaag een opblaaszwembad gaan kopen dak ook wat afkoeling heb tijdens mijne blok :p 't is nie 't zelfde als gaan raften.. mo tijdens de examens is da wel al een groot avontuur :) ben al benieuwd naar je reisverhalen!!

    zoen x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Farah

Als vroedvrouw wil ik graag overal ter wereld indrukken opdoen en dit combineren met écht ontdekken van lokale gebruiken, familiegebeurens, ...

Actief sinds 04 Maart 2010
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 119720

Voorgaande reizen:

19 November 2012 - 27 Mei 2013

6 maanden overwinteren

03 Juli 2012 - 12 Juli 2012

Zweden 2012

27 Mei 2011 - 30 Mei 2011

Weekendje Italië

05 Maart 2010 - 06 Maart 2011

Mijn groot avontuur Down Under

Landen bezocht: