Heimwee ... - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Farah Lisabeth - WaarBenJij.nu Heimwee ... - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Farah Lisabeth - WaarBenJij.nu

Heimwee ...

Door: farahlisabeth

Blijf op de hoogte en volg Farah

18 April 2010 | Australië, Melbourne

Gistermiddag heb ik Jessica ontmoet. Wat een zalige meid! We gingen lunchen in "Arcadia" een gezellig soort van restaurantje in Fitzroy. En daarna gingen we shoppen :D
Brunswick Street is daarvoor is een klein paradijs!
Kleine winkeltjes, schattig naast elkaar met leuke jurkjes, hoedjes, handtassen enz.
Kheb mezelf natuurlijk enkele "broodnodige" dingen aangeschaft!
zwarte ballerina's, zwarte jas, 2 kleedjes, allemaal koopjes!

Daarna ontmoette ik Hamish, de vriend van Jessica en ze brachten me terug naar huis in hun Mini Cooper :D wooehoew!
Thuis heb ik me helemaal opgetut, klaar om naar dat feestje te gaan met Hannah.
We spraken af in the city, aten chinees in China Town en werden daar opgepikt door Rob, die ons naar het feestje zou brengen.
Rob gaf meteen al z'n aandacht aan Hannah, ze zag er ook echt goed uit met haar 10cm-hakken, minirokje en lang blond haar. Wist ik veel dat dat dé look van het moment is!
Echt, ik kwam toe op het feestje en schrok me rot ...
IEDEREEn in zwart/wit/grijs, IK half in het rood
IEDEREEN 10 cm hoge hakken, IK amper op 4cm hoog
IEDEREEN fake lang blond haar, IK kort bruin
Ik voelde mij den dwerg daar en kvoelde mij er absoluut niet op mijn gemak :(
Kwam erbij dat iedereen daar rond de 30 draaide en me nog eens straaaaal negeerde ook.
Gelukkig was Hannah daar nog en heb ik toch nog wat plezier gehad met haar (lees, enkele vodka-red bulls achterover geslagen!)

Om 12u verliet iedereen de bar, ik dacht dat we ergens anders naartoe zouden gaan maar nee, ze gingen gewoon naar huis .... Hannah en ik wilden toch graag nog wat uitgaan dus namen Rob en Garreth (een vriend van Rob) ons nog mee naar een club verderop.
BAH! slechte muziek, weinig volk, geen sfeer ...
Vooraf (in de bar) had ik wat gepraat met Garreth en ik dacht dat hij wel OK was. Afkomstig uit zuid-Afrika dus hij verstaat wat West-vlaams :D haha.
Hij is verloofd, heeft een zoontje van 5 maand, allemaal wel leuk om over te praten.
Maar in de club veranderde hij plots. Hij werd handtastelijk en ambetant en ik had er al lang genoeg van. Dus heb ik de 1ste de beste taxi trug naar huis genomen.

Twas wel leuk om met Hannah wat plezier te maken maar die andere mensen zijn écht nie t soort waarmee ik elk weekend zou willen uitgaan.

Maar ik moet positief blijven, kben weer een ervaring rijker :)
Op zo'n momenten slaat de heimwee wel weer toe natuurlijk. En traantjes zijn dan niet ver weg ... maar vandaag voel ik mij alweer wat beter.

Tis stralend weer, kzit buiten in de zon wat aan mijn kleur te werken :p te denken aan die fantischtische ploeg die vanavond waarschijnlijk kampioen speelt op dat Boerepleintje HAHA daar moet je toch wat opgewekt van worden ;)

toedels
farah

  • 20 April 2010 - 18:39

    Judith:

    ooh lieve farawara :( jammer dat je eerste feestje op die manier moest eindigen!
    maar zoals je zegt, 't was de eerste keer dat je uitging en nu weet je ook hoe het niét moet! kvind dat je het echt supergoed doet daar, zo open voor alles enzo!! laat dat nu maar achter je, je vindt wel écht toffe mensen om zot mee te gaan feesten!
    ik zie je graag!! en als je ons mist, pakt dan henri nog eens goe vast :) xx love you!!

  • 20 April 2010 - 19:45

    Nick:

    en vaneigens da ze kampioen gespeeld hebben :D :D

  • 21 April 2010 - 15:45

    Fien:

    faar!

    ik weet, ik schrijf ier nie veel op... maar kdenk aan je! geniet ervan...

    zoen **

  • 21 April 2010 - 19:46

    Delphine:

    Wacht maar tot da Neel en ik daar zijn, ton game keer goe gaan feesten :D en tboerefeestje was zalig! ;) misje! x

  • 23 April 2010 - 12:24

    Buskie:

    Ja da is idd nie leuk wss. Kvolg al je verslagen hoor :-D weet je wa je maar moet denken als g zo van die lange tuttebellen ziet met fakeblond haar; da jij daar mss wel een nieuwe trend ga zetten wantja iedereen is zo en da is nu ook nie meer speciaal é :-P
    Doe da daar goe en we zullen dan binnekort keer een goe sangria'tje drinken en aan je denken want hier begint het weer ook te beteren hoor :-D Gedaan met ons jaloers te maken :-D

  • 24 April 2010 - 08:11

    Farah Lisabeth:

    Bedankt om mij beetj te steunen lieve mensjes :)
    Tdoe deugd om da nu en dan te horen.
    Gelukkig bennek al een beetj over die eerste teleurstelling :)
    Dit weekend bennek alleen thuis en khoop enkele mensen te leren kennen zondagavond. Tis Anzac-day, nationale feestdag dus maandag moet er niemand werken. Wilt zeggen da ik zondag ga "proberen" een feestje te bouwen met de locals hier!

    hihi, wish me luck!!
    Faar

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Farah

Als vroedvrouw wil ik graag overal ter wereld indrukken opdoen en dit combineren met écht ontdekken van lokale gebruiken, familiegebeurens, ...

Actief sinds 04 Maart 2010
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 119841

Voorgaande reizen:

19 November 2012 - 27 Mei 2013

6 maanden overwinteren

03 Juli 2012 - 12 Juli 2012

Zweden 2012

27 Mei 2011 - 30 Mei 2011

Weekendje Italië

05 Maart 2010 - 06 Maart 2011

Mijn groot avontuur Down Under

Landen bezocht: