9 maart; 21u45 - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Farah Lisabeth - WaarBenJij.nu 9 maart; 21u45 - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Farah Lisabeth - WaarBenJij.nu

9 maart; 21u45

Door: farahlisabeth

Blijf op de hoogte en volg Farah

11 Maart 2010 | Australië, Melbourne

Doodmoe kruip k in mijn bedje. Gabby, Fredddy en ik zijn vandaag samen op stap geweest. Chris was gaan werken en Henri was naar de crèche.
In de voormiddag hebben we een bankrekening voor mezelf geopend (6% rente!) en een bibliotheekpasje gehaald. Eindelijk Twilight kunnen lezen :D
Rond de middag gingen we naar St. Kilda's, das een deeltje van Melbourne dat een half uurtje rijden van hier is. Tligt aan de zee! Dus kheb t strand gezien en ook een stukje van de haven. St Kilda's is vooral bekend voor rugzaktoeristen, er zijn hier massa's pubs, hotelletjes, straatmadeliefjes :p enzovoort. Een heel gezellige buurt ma blijkbaar zijn sommige delen ervan 's avonds nie aan te raden. We hebben geluncht in de Stokehouse, met zicht op het strand en de zee. Maar stel je daar niet te veel bij voor want eigenlijk was het een rotdag (door het weer bedoel ik dan). Grijze lucht, enorm veel wind, niet zo gezellig en zeker niet uitnodigend om op het strand te gaan wandelen zoals we eerst van plan waren. Maar we keren zeker nog s terug heeft Gabby me gezegd.

Morgen komen de ouders van Gabby langs, zoals elke woensdag. Zij nemen Henri dan mee naar de "Kiddy Gym" waar hij kan dansen, zingen, koprols maken, enz (koprols noemen ze hier Rolypoly's).
Vandaag hebbek ook gekookt voor hen! Vol au vent volgens mama's recept en ze vonden 't écht lekker!!! Kwas trots wi.
Kben ook voor de eerste keer een 2tal uurtjes alleen geweest met Freddy. Tging goed maar tegen t laatste kwartiertje werd ie echt lastig, kreeg honger en er was geen afgekolfde melk meer dus kmoest wachten op Gabby en hem beetj proberen te paaien met z'n tutje. Maar eigenlijk hadk anders nog nie te veel problemen om voor hem te zorgen. Vaneigens kun je 2 uurtjes nie vergelijken met nen helen dag ma toch, kheb er vertrouwen in :).
Kga nu vlug slapen zodak fris ben vo de grootouders morgen!!