ontwaken in de poolhouse :D - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Farah Lisabeth - WaarBenJij.nu ontwaken in de poolhouse :D - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Farah Lisabeth - WaarBenJij.nu

ontwaken in de poolhouse :D

Door: farahlisabeth

Blijf op de hoogte en volg Farah

08 Maart 2010 | Australië, Melbourne

Ik word voor de eerste keer wakker in mijn nieuwe stulpje. Snel vertellen wat ik gisteren meemaakte.
De landing in Melbourne ging vlot maar dan kreeg k toch immens veel zenumen! Nu dak Borderline Security heb gezien op tv wask toch beetj bang geworden vo die douane. Ma echt, da was niets om bang vo te zijn!
Paspoort binnen de 5 seconden goedgekeurd, bagage in 5min van de band kunnen halen en dan zelfs mét de chocolade doorgeraakt zonder problemen :) Dan moest k een gang doorlopen en kverwachtte drugshonden en zo tegen te komen ma in de plekke stond k gewoon in de aankomsthal :p Wie kwam er daar op me af? Gabby samen met Henri :D
Op da moment viel er nen hele pak stress van mijn schouders zu! Khad ze gevonden :)
Direct de auto ingegaan (raar, passagiersstoel aan de linkerkant! En man, wa nen bak!! foto's volgen :D) Binnen het half uur waren we bij hun thuis.
Mooie tuin, met het zwembad en mijn huisje derin :) en een immens huis!! Supermooi wi, ma veel te veel plekke :p
Zaterdag was er hier een storm gepasseerd en er is schade aan hun dak maar zij hebben wel een heel stevig huis en weten er verder niet te veel van. Maar overal op de bane zijn er bomen gevallen, bladeren overal te zien. Tis zot! Nu ist ook al de hele tijd aant regenen maar hagelstenen de grote van golfballen zijn er niet meer gevallen.

Thuisgekomen dus, Chris was er, met Freddy op de arm :) Warm welkom gekregen en meteen de kleinen op mijnen arm :p kheb em een half uur lang niet meer losgelaten :p Nick, de broer van Gabby, was er ook om aan het dak te werken. 's Middags geluncht (kwas om 9u uit de luchthaven gerold). In de namiddag dan in de tuin gezeten in t zonnetje (Henri kwam meteen bij me op de schoot zitten, subliem!!) Daarna een ritje met de auto om de buurt te verkennen maar toen we thuis kwamen hadk er echt geen benul van hoe dak overal terug zou moeten geraken, hihi. 's Avonds had Chris gebarbequed (lamsvlees) en twas heerlijk! Jat er lekkere couscous bijgemaakt met spinazie en amandelschilfertjes. Daarna benk in me bed gaan kruipen want khad toch wa slaaptekort :p Dus dodo gan doen om 21u en nu benk net wakker dus een heerlijke 11u geslapen :).

  • 08 Maart 2010 - 12:35

    Mieke Maerten:

    Hallo;
    ik wens je alvast heel veel succes met je nieuw avontuur!!! Ik krijg ook al de kriebels. Geniet ervan en ik kijk al uit naar je volgende verslagen.

    doei

  • 08 Maart 2010 - 13:44

    Knorretje:

    Hey meisj!!

    Jammer dak je ni meer gezien heb in Kortrijk :(
    Tis daar wss vele beter dan hier é :p
    Amuseer je en geniet er maar van!! Veel succes ginder en ne dikke zoen

    xxx

  • 08 Maart 2010 - 14:02

    Roel Decoene:

    Heey!
    Man, kben echt jaloers als ik je verhaal hoor!!
    Nog veel plezier daar.

  • 08 Maart 2010 - 14:41

    Nele Bouckaert:

    hallo

    super dat het allemaal zo meevalt! Geniet er van!!!

    groetjes Nele
    ps ik volg je reisverhalen op de voet

  • 08 Maart 2010 - 17:20

    Erik:

    na dat was een mooi vliegavontuurtje.
    Ik wens je veel plezier bei den Aussies.

    groetjes Erik

  • 08 Maart 2010 - 20:07

    Mossel 1:

    Hey faaa

    Hey Hey juist alles gelzezen ziet er ber uit.

    we in vrijdag nog van joen geklapt wi. ge zat toon al in de lucht?

    vrijdag gaan we kwissen in den bockor verslag volgt

    amuseer je é en geniet van de zonne stralen.

    groetjes dikke kus X
    Anneliezewieze

  • 08 Maart 2010 - 20:09

    Jenske Segers:

    super dat je goed bent aangekomen! hopelijk blijft alles super verlopen maar dat zal wel! veel plezier nog in het zonnetje :)

  • 08 Maart 2010 - 22:36

    Edwin Decoene:

    Geniet ervan met volle teugen. Hopelijks niet teveel jetlag, en vergeet de zonnepet niet (een flink stuk van het gat in de ozonlaag ligt boven de aussies !). Have fun !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Farah

Als vroedvrouw wil ik graag overal ter wereld indrukken opdoen en dit combineren met écht ontdekken van lokale gebruiken, familiegebeurens, ...

Actief sinds 04 Maart 2010
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 119865

Voorgaande reizen:

19 November 2012 - 27 Mei 2013

6 maanden overwinteren

03 Juli 2012 - 12 Juli 2012

Zweden 2012

27 Mei 2011 - 30 Mei 2011

Weekendje Italië

05 Maart 2010 - 06 Maart 2011

Mijn groot avontuur Down Under

Landen bezocht: