Samen in actie voor het Wereld Natuur Fonds - Reisverslag uit Ardooie, België van Farah Lisabeth - WaarBenJij.nu Samen in actie voor het Wereld Natuur Fonds - Reisverslag uit Ardooie, België van Farah Lisabeth - WaarBenJij.nu

Samen in actie voor het Wereld Natuur Fonds

Door: Farah

Blijf op de hoogte en volg Farah

30 Mei 2011 | België, Ardooie

Deze maand kom ik samen met het Wereld Natuur Fonds in actie voor dubbel zoveel beschermd FSC-bos op Borneo. Dit doe ik omdat ik het belangrijk vind dat de mooiste plekjes op aarde ook in de toekomst blijven bestaan. Zeker ik als reiziger en liefhebber van onze wereld wil daaraan bijdragen. Daarom heb ik mijn reisdagboek tijdelijk gedoneerd aan het Wereld Natuur Fonds en roep ik jullie allemaal op om ook een kleine eenmalige bijdrage te leveren en samen te zorgen voor dubbel zoveel beschermd FSC-bos op Borneo.

Hoe jij kunt helpen
Heel eenvoudig en snel: sms ORANG naar 4333
Jij doneert 1 euro en Eneco maakt er direct 2 van!

Ook namens het Wereld Natuur Fonds ontzettend bedankt voor jouw bijdrage. Wil jij ook jouw reisdagboek op WaarBenJij.nu tijdelijk doneren? Ga dan naar http://wnf.waarbenjij.nu/?page=wnfActionNVD

Groet,
Farah

  • 30 Mei 2011 - 20:36

    Stef:

    voila,
    mijn goede daad voor vandaag zit erop...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Farah

Als vroedvrouw wil ik graag overal ter wereld indrukken opdoen en dit combineren met écht ontdekken van lokale gebruiken, familiegebeurens, ...

Actief sinds 04 Maart 2010
Verslag gelezen: 645
Totaal aantal bezoekers 118044

Voorgaande reizen:

19 November 2012 - 27 Mei 2013

6 maanden overwinteren

03 Juli 2012 - 12 Juli 2012

Zweden 2012

27 Mei 2011 - 30 Mei 2011

Weekendje Italië

05 Maart 2010 - 06 Maart 2011

Mijn groot avontuur Down Under

Landen bezocht: