laatste weekje ingezet... - Reisverslag uit Hillside, Australië van Farah Lisabeth - WaarBenJij.nu laatste weekje ingezet... - Reisverslag uit Hillside, Australië van Farah Lisabeth - WaarBenJij.nu

laatste weekje ingezet...

Door: farahlisabeth

Blijf op de hoogte en volg Farah

24 Februari 2011 | Australië, Hillside

Hoi Hoi,

Heel snel een piepklein verslagje om te laten weten dat ik voor de rest van mijn verblijf bij Bobbie niet meer over internet beschik. Dus mijn goeie voornemens om berichtjes online te zetten verdwijnen weer haha!!

maar niet getreurd, zodra ik trug ben in België kommek wel persoonlijk verslag uitbrengen en dan babbel ik gewoon de oren van jullie kopjes :D hihi ^^

dikke zoenen en tot volgende week zondag!!!!! xxxx

• 24 Februari 2011 - 11:18

Bas:

Goeie reis terug, Belçika!

• 24 Februari 2011 - 14:01

Leyn:

Jeujjjjj :-)

• 25 Februari 2011 - 07:33

Kirsten:

Nog heel veel plezier voor de laatste week!! Hopelijk wordt het afscheid daar niet te zwaar! Ik zou zeggen geniet ervan en tot ergens eens in België!!

• 27 Februari 2011 - 21:11

Verbruuzje:

Tot noste weke Farah, ge gaat jon schade moeten inhalen wi met feesten! oléééééééééé